24.1.11

SİPARİŞLER, ETİKETLER

Bu hafta sonum çok verimli geçti. Biriken siparişlerini bitirdim.
Birazdan yola çıkacaklar yeni sahiplerine doğru ve ben heyecanla gelecek yorumları bekleyeceğim.
Gönderdiğim her üründe "nasıl bulacaklar?, beğenecekler mi?, içlerine sinecek mi?"
sorularıyle strese giriyorum. Sonra gelen güzel yorumlar motivasyon kaynağım oluyor :)
Sırada beni çok heyecanlandıran bir baby shower partisinin cicileri var.
Yaklaşık 40 tane ürün hazırlayacağım, umarım altından kalkabilirim.
Ürünlerime bence daha profesyonel bir görüntü kazandıran etiketlerimi artık buradan alıyorum.
Sevgili Tuğba çok ilgili ve özenli bir satıcı.
Taçlarmı gönderdiğim büyük kutular için üzerinde blogumun isminin yazdığı kurdelalar hazırlayıp, göndermişti.
Çok memnun kalınca etiketlerimi de ondan almaya başladım.
İhtiyacınız varsa pasajına bir göz atın; ayrıca fiyatları da çok makul..